Культура як методологічний орієнтир сучасної освіти

17835051_1468414103177028_1978336032890662773_o

31 березня 2017 року на базі КЗ «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради» відбулося міське методичне об’єднання вчителів математики у формі науково-практичної експедиції з теми «Культура як методологічний орієнтир сучасної освіти».

Проблема: формування людської особистості шляхом залучення її до світу цінностей культури, що забезпечує збереження її наступності.

Функція освіти: не просто синтезувати знання, уміння і навички,            а сприяти формуванню ціннісних орієнтацій молодого покоління.

Засіб впливу на процес формування цінностей особистості – цілеспрямована організація духовної діяльності людини, «організація її переживань.

Реалізація методів і прийомів, що сприяють сенсорному насиченню особистості, розвивають здатності до чуттєво-образного опанування навколишнього світу, відчуття внутрішнього зв’язку з ним, самовираження й гармонізації емоційних станів через практичну взаємодію особистості в системі «людина – природа – суспільство».

Наукова частина експедиції:

Доповідь Гриценко Л.А.    «Значення та місце культури в існуванні та розвитку суспільства як актуальна проблема наукових досліджень останніх десятиліть (вчені В.І. Вернадський, А.І. Панченко, Л.С. Виготський та ін.)»

Доповідь Попенко Л.В. «Педагогічно-математична майстерність поетичного слова Василя Симоненка

Практична частина експедиції:

— Заочне інтегроване заняття-подорож гуртка в 6 класі «Сім чудес України» по темі «Раціональні числа» (Попенко Л.В.)

— Відвідування храмово-ландшафтного комплексу у селі  Буки на Київщині.

 

 

Ви можете залишити коментарій, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментар